POZITIVNÍ ASPEKTY

07.02.2014 11:50

Já Jsem vždy úspěšná ve všem, na co si vyberu se zaměřit.

 

Jsem krásná a okouzlující.

 

Vnímám svět jedinečným způsobem.

 

Vždy si vybírám vidět jen ty aspekty reality, u kterých se cítím dobře, což vytváří můj svět báječně krásný a to ovlivňuje i druhé lidi, kteří jsou se mnou v kontaktu.

 

Jsem naplněná vášní ze všeho, co dělám, což se odráží v tom, jaké inspirace k sobě přitahuji.

 

Jsem úžasná spisovatelka a skvěle vystihuji podstatu věcí, o kterých píši.

 

Jsem velmi talentovaná umělkyně s jedinečným pohledem na svět, který se zrcadlí v mé úspěšné tvorbě.

 

Jsem skvělý řečník, který si vědomě a bystře volí ty nejlepší slovní výrazy, jež odpovídají vibraci „záměrného tvoření“ a „expanzi“.

Já Jsem šťastná a zaměřená jen na to, co se mi líbí a v souladu s tím si vybírám jen to, čemu chci věnovat pozornost.

 

Myslím a vidím jen ve směru velikého bohatství a hojnosti.

 

Já Jsem bohatá a odhodlaná ke stálému růstu svých majetků.

 

Jsem vnímavá a intuitivní.

 

S velkým potěšením a vášní zkoumám své možnosti „záměrného tvoření“.

 

Já Jsem v souladu se svým Zdrojem.

 

Vždy jednám z pozice své sebelásky.

 

Jsem nadšená sama sebou a svými talenty.

Svým vystupováním a vyzařováním upoutávám pozornost a přitahuji k sobě lidi s podobnou vibrací.

 

Vždy dělám jen to, co mě těší a je se mnou v souladu, bez ohledu na názory druhých lidí.

 

Jsem svůj vlastní originál.

 

Já Jsem ve stálé radosti a životě.

 

Já Jsem propojená s nefyzickým světem a to mě velmi obohacuje.

 

Přináším z tohoto světa mnoho inspirací a informací, které jsou v souladu s mou expanzí a životem.

 

Já Jsem život.

 

Já Jsem krása.

 

Já Jsem vášeň a nadšení.

 

Já Jsem život povznášející zdraví.

 

Já Jsem ZÁMĚRNÝ TVŮRCE svého života.

 

Já Jsem Marie

 

Autor slov a fotografií: Marie Špačková

 

www.jajsem.com