Filipínské léčení s panem Linem

05.10.2011 23:10

Vážení přátelé, možná právě váháte a ptáte se: je toto léčení pro mě vhodné či ne? Jako léčená a posléze organizátorka léčení Vám ráda zprostředkuji praktické i spirituální informace, které Vám mohou rozhodování ANO - NE ulehčit.

Prakticky funguje léčení tak, že se objednáte na určitý termín, před léčením si odložíte do prádla a v županu vyčkáte na pozvání k léčení. Dopředu si můžete na lístek sepsat seznam svých neduhů (jak tělesných, tak i psychických a emocionálních) a slečna předkladatelka Vás uvede k panu Linovi a přetlumočí mu Váš seznam. 

Samotné léčení pak probíhá na mnoha úrovních. Jednou z ní je úroveň fyzická - náprava páteře a dalších potřených částí těla, přímou masáží a chiropraxí. Další z nich je filipínské léčení - vytahování bloků z orgánů, kloubů a jiných částí těla tzv. "krvavou cestou". A duchovní léčení probíhá prostřednictvím modlitby. 

Ohlasy několika účastníků, kteří prošli léčením:

"Cítím se výborně, klidná a zharmonizovaná. Večer po léčbě i na druhý den jsem cítila, jak mé tělo reaguje na přijatou energii. Svou zkušenost ráda svěřím i ostatním lidem." Alena, 38 let, kadeřnice
"Pan Lino mi čistil a dával do pořádku dělohu, za což jsem nesmírně vděčná. A taky cítím, že se zároveň toho čistilo a uzdravovalo daleko více. Po léčení jsem cítila hluboký klid, lásku, krásu, čistotu, radost, ale slovy co cítím ani vyjádřit neumím... ještě jednou děkuji." Hanka, 30 let, nezaměstnaná
"Zážitky z léčení pořád vstřebávám. Nemám teď chuť spěchat a víc vnímám svoje místo tady a teď. Sebe a své tělo si intenzivně uvědomuji a vážím si ho." Miluška, finanční poradce
"Po zákroku se cítím příjemně a lehce. Zároveň vnímám, že šlo o dlouhodobější změnu, jejíž důsledky se projeví až později. Energie si postupně sedají a vše stále ještě po dvou dnech dobíhá," Petr, projektový manažer
 
Co dodat? Dnes existují cesty a přístupy, které komplexně a účinně napomáhají při řešení našich těžkostí a životních překážek. Nemoc bývá výrazným voláním o pomoc. A když už nám pomoženo bylo, je potřeba se postarat o další kroky, aby dosažená změna byla trvalá. Jak na to? Kontaktujte mě a můžeme společně nastavit trvalé naladění na Vaše skutečné Já a odstranit překážky, které Vám v životě vytváří disharmonické programy Ega.